Friday, July 13, 2012

Hari Kako Terakhir aku :|

*Kawad kaki tahun lepas . 2011 , rindu nyeee ! bak kata Aiman "Dressing dressing" What's that men ? Aku tak faham !

As all know , this is my last year in SMK Ayer Keroh . Dah tahukan ? Kan kan kan ? Err sedihlah bile dah nak abis sekolah nie . 4bulan jelagi sebelum aku say bye bye dkt Sekolah yang tercinta nie . Selama 5 tahun aku dkt sekolah nie , aku rasa mcm2 perasaan lah . Marah , menyampah , suka , penat , panas semualah kan . Tahun paling seronok bg aku waktu from 3 . 3 Beta mmg gempak gile2 , Form 1 Alpha pon gile2 juga semua sibuk m'cari identiti diri haha LOL . Apa2 pun hari koku tahun nie mmg gempak mcm tahun2 lepas :D . Terima kasih sir teo sbb adakan hari koku . Ehh jap2 tahun nie tahun terakhir sir teo ! Errr sedihhh nya -.- ,

Apa-apa pun , aku harap Hari Koku tahun depan aku boleh dtg . Hihi , ehh berapa untung gerai 5 Beta ? Lupa nak tanya lahh ? Harap2 banyak and boleh langsai modal . Haha , Aku akan rindu Hari Koku AKSES sama mcm aku rindu Hari Kantin SKAK dulu . Rindu nak masuk rumah hantu Cikgu Khadir yang sgt menyeramkan tu . Errr seram2 pon hampir 6 kali jugak masuk .

Tahun nie sekurang2 nya aku dapat berbakti utk kelas sbb tolong masak dkt gerai . Tahun lepas kurang2 aku dapat wakil Koreksional utk peringkat Negeri dan sekolah walaupun hanya no 4 tapi okeylah tu kan kan hihi :D . Lepas nie tak payah lah susah2 aku jaga pagar waktu pagi , mesti semua akan rindu nak tengok muka aku punya haha(Perasan) . Apa2 pun Tahniah Kadet Koreksional dpt no 2 :) .


Kadet Koreksioanal 2012


No comments:

Post a Comment