Friday, March 22, 2013

Oh My Result SPM !


Pukul 1 : Terjaga 
Pukul 2 : terjaga , berpeluh .
Pukul 3 : Mimpi mcm2 . 
Pukul 6 : Tak tahan kena bangun mandi dan tamatkan semua kerisauan ! 
Pukul 7 : BERDEBAR sangat !

Setiap detik adalah satu poenyeksaan . Berapa aku dapat ? Ya Allah takutnya aku ! Tapi tiba je pukul 12 tengah hari , aku sangat lega . Sangat bersyukur . AKU LULUS yeah !!! Lulus semua matapelajaran . Alhamdulillah , thanks to Allah . Alhamdulillah Alhamdulillah .

TAPI 


Ada sesuatu buat Miza rasa 'kecewa' . Ummm , Waktu amik result tu Cikgu Norzian duduk sebelah cikgu Sazliza yang itu guru kelas yang sedang bg result pada semua pelajar 5 Beta . Bila sampai giliran Miza , subject atas sekali iaitu Bahasa Melayu Miza hanya B+ . Rasa malu sangat dengan cikgu Norzian :( I'm so sorry Cikgu . Hampanya aku ! Aku rasa nak je menangis melalak depan cikgu sambil minta maaf . Tapi cikgu Norzian tetap salam aku dan cakap tahniah ! :( Hiba sangat, BM B+ ? Malunya aku . 

Btw ,

Untuk lain2 result Alhamdulillah aku puas hati sangat2 ! Keseluruhan Miza dapat 5 A 4 B . Alhamdulillah ada lah juga A . Hehe. 1A+ 2A 2A- 3B+ 1B . Alhamdulillah . 

Bahasa Melayu B+
Bahasa Inggeris  B
Agama A-
Sejarah A
Math Moden A+
Sains A
Add Math A-
Perdagangan B+
Akaun B+ 

Alhamdulillah syukur kepada Allah .Alhamdulillah jugak tak ada C . Yeahhh , seronok mak aku , sebab aku tak ada C . Cacing , muahahaha . BTW kawan2 aku yang lain pun tak kurang hebatnya , semua lingkugan 3 A keatas Alhamdulillah and my mr.H ? Hah , terkezut I . Muahahah . Dia dapat berapa ? 

Lepas habis call semua , saudara mara , nenek , ayah , semualahkan Miza pon call lah Mr.H . hehe teringin jugak nak tahu berapa budak tu dpt ? BUDAK ? Budak comel saya . Haha , Alhamdulillah dia dapat 4A+ 3A 1A- dan 1B+ . Alahhh sikit lagi nak A Lurus . Alhamdulillah , jeles aku dgn dy . Dy punya BM A ! Hehe tak apa bersyukurlah kan :D

Bahasa Melayu A+
Bahasa Inggeris A-
Agama A
Sejarah A
Math Moden A+
Add Math A+
Fizik A
Kimia B+
Biologi A+

Tahniah awak !! Lepas nie agak2 dy belajar kat mne ek ? Don't know lah . Oh ye saya dah isi UPU . haha , happy nya aku kan ? Alhamdulillah , rezeki :D Okey , hope ini adalah permulaan yang baik .


13 comments: