Monday, July 27, 2015

Kawan Sekolah Menengah , Paling Susah nak Lupa .

Assalamualaikum ,

Yeahhhhh ada post lagi !!!!! Actually nie patutnya di post last week haro Khamis , tapi well I'm a busy women . Wekssss hahaha . Orang semua jalan raya , pergi ziarah kawan2 , aku n the geng pergi ziarah DP m Pantai Klebang Melaka . Haha . Sangat tak patut , tapi biarlah . Mood jalan raya aku sekarang tak sehebat dulu2 . Dh tak de mood nk jln2 raya , kahkah . Plus malulah nk jumpa kawan2 lama , nnt mcm2 diaorg tanya susah aku nak jawab . Hihihi .  So oleh kerana kemalasan tahap gaban nak pi jalan raya aku cadangkan utk "membazirkan" masa dengan berhemah dengan pergi ke DP . Like a triplah .

Plus , Syida Isnin nie akan sambung study dkt Msu Shah Alam . So , baik kt keluar2 kan sebelum semua blik bljrr . Ummmm tinggal aku sorang2 je blm masuk uni lagi . Bulan 9 baru kelas start semula ..... Uia kalau bagi cuti mmg sangattttttttttttttttttt lah panjang . Tak terkatalah panjangnya . Syukur . Hehe . So , aktiviti ktorg hari tu Balqis jemput aku n syida dri rumah n terus pi DP . Sampai je DP amik2 gambar , posing2 then makan . Wahahahaha . Semua kelaparan tahap hukhukhuk .

Dah selesai makan , kita terus naik tingkat atas sekali tgok wayang . Well , aktiviti wajib tgok wayang kalau keluar . Terminator ohhh yeahhhhh . Citer tu ae , boleh lah sbb ada part aku xpaham sangat . 4/5 aku blh bagi . Ecehhhhh hehe . After that ktorg gi Pantai . Kononnya nk amik gambar kat Pasir jelus hahaha ala2 dekat padang pasir gitu . Tapi sebab takut nk bawa kete masuk sana so berhenti tepi pantai jelah . Hehe . Then, ktorg makan cendol , and that was the best part . Hhaahaha sbb cendol tu sedap plus aku tgh dahaga . Hehhehehehe . Lepas tu balik rumah masing2 . Ummm susah nak lupakan org yang baik dgn kt , kenangan kat sekolah dulu susah nak padam . Aku bersyukur sbb diaorg berdua nie still nak kawan n still contact aku . Thanks Bal n Syida.  Jangan lupa aku sudah ... hehe .

P/s : Betul kata orang , kawan dari sekolah menengah mmg susah nak lupa . Sbb 5 tahun kt tgok muka dia hampir setiap hari kn .... plus ada kata2 lebih kurang mcm ni "Kalau nak tahu siapa kaean sebenar kt , tgok nnt lps hbis Spm sape yg contact kt semula ."










Ok . Nieantara gambar yg sempat di ambil . Byk lagi sebenarnya . Nie baru sikit hahaha . Ok to all yg hantar email tanya psl Archi Course dkt CFS tu nnt sy balas ya . Thanks for ask . Pada yg nak tanya apa2 tolong jgn hantar kat FB or Ask sbb sy dh xde akaun nie lagi .
Any question ? Please
Email : azziamiza95@gmail.com
Instagram : Azziamiza

Tq . 

No comments:

Post a Comment